4.1. rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji przedstawionej przez konsumenta lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4.2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
4.3. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
5. Do zachowania terminu na odstąpienie wystarczające jest wysłanie do sprzedawcy oświadczenia do przed jego upływem.
6. W przypadku odstąpienia od umowy należność zostanie przekazana na rachunek bankowy Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy.
1. W sklepie istnieje możliwość płatności zwykłym przelewem i poprzez szybkie płatności online.
2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Przelewy24
1. Zamówione towary są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Sprzedający informuje Kupującego na stronie produktu o przybliżonym czasie realizacji zamówienia. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji w przypadku takiej konieczności, jednakże powyższe nie dotyczy towarów już zamówionych.
3. Dostawa towaru realizowana jest przesyłką za pośrednictwem firmy kurierskiej Kurier InPost, Kurier DPD, ORLEN PACZKA. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wysyłania zamówień w dowolnej konfiguracji i ilości paczek nie zmienia to jednak kwoty należnej za transport.
4. W momencie przekazania towaru firmie kurierskiej Kupujący jest powiadamiany o tym fakcie poprzez wysłanie informacji elektronicznej na konto email podane w zamówieniu.
5. Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Kupujący. Koszt dostawy przedstawiony jest w zakładce Dostawa i prezentowany jest również w koszyku podczas składania zamówienia.
6. Kupujący powinien sprawdzić stan towaru i jego zgodność z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera w jego obecności.
7. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru kurier ma obowiązek na miejscu wypełnić protokół szkodowy.
8. Kupujący przed podpisaniem protokołu szkodowego powinien go uważnie przeczytać i zwrócić szczególną uwagę na zgodność zawartych w nim informacji ze stanem rzeczywistym paczki (uszkodzenie opakowania, oznaczenia ostrzegawcze itp.).
9. Sprzedawca przy każdej przesyłce umieszcza rachunek. W przypadku braku dowodu zakupu Kupujący powinien niezwłocznie poinformować o tym sprzedawcę.
10. W momencie przyjęcia towaru Kupujący zobowiązany jest potwierdzić jego odbiór.
Od momentu podpisania listu przewozowego przez Kupującego i uregulowania ewentualnych opłat towar staje się własnością Kupującego.
11. Kurierzy firmy kurierskiej dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku
od godziny 8:00 do godziny 21:00. Sprzedający nie oferuje usług takich jak dostawa na określoną godzinę. Kupujący otrzyma informację telefoniczną przed planową dostawą. Zawarte przez Kupującego prośby zawarte w polu „Uwagi” dotyczące wymienionych usługi w zdanie wcześniejszych będą pomijane przez Sprzedającego w toku realizacji zamówienia.
12. W przypadku nieuzasadnionej odmowy odbioru przesyłki przez Kupującego, który jest Konsumentem i nie korzysta z możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia odmowy odebrania przesyłki, Sprzedawca ma prawo do obciążenia Kupującego kosztami przesyłki i zwrotu do nadawcy. Jeżeli nieuzasadnionej odmowy przyjęcia odbioru przesyłki dokonuje podmiot niebędący Konsumentem, Sprzedawca może go obciążyć w każdym przypadku kosztami przesyłki.
13. Terminy wskazane na stronie są terminami dni roboczych. Termin wskazany na stronie oznacza dni na wykonanie oraz wysłane zamówienia.
14. Metody dostaw: Kurier InPost, Kurier DPD, Orlen Paczka.
1. Jeżeli Kupujący stwierdzi, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, może złożyć Sprzedającemu oświadczenie z żądaniem obniżenia ceny, chyba, że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
2. Towar posiadający wady fizyczne lub niezgodne z zamówieniem należy odesłać na adres: Papeteria cięta na miarę, ul. Górna 52 lok. 9, 09-402 Płock.
3. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
4. Wszystkie produkty sprzedawane i wykonywane w naszym sklepie są robione na zamówienie oraz według indywidualnych parametrów i specyfikacji wskazanych w zamówieniu.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb.
1. Różnice pomiędzy wyglądem towaru prezentowanego na stronie sklepu a wyglądem towaru dostarczonego do Kupującego, wynikające wyłącznie z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego użytego przez Kupującego podczas składania zamówienia (np. odcień koloru towaru, proporcje towaru, itp.) nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego towaru.
2. Wszystkie prezentowane na stronie sklepu towary i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
3. Sklep informuje, że dane osobowe Kupującego będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zamówień złożonych w sklepie. Kupujący ma prawo do wglądu w przechowywane przez sklep dane osobowe, ich zmiany lub całkowitego usunięcia z systemu.
Regulamin sklepu